søndag den 5. februar 2012

SATURDAY:KONCERT

Igår var jeg til koncert med MAGTENS KORRIDORER i VEGA.
Udover vi kom 20 minutter for sent til koncerten, så var de super fede!! De gir den virkelig gas de gutter!


Efter først at have iført mig en multifarvet 80´er skjorte og et par grønne sko, fik jeg denne kommentar
 fra min kære kæreste:

"du ved godt du skal til ROCK koncert ik?!" 

"hmm.... JO, I KNOW! ooooggg???" 

Jeg kiggede mig i spejlet, og kunne måske godt følge ham lidt. (ssshhh!!!)
Men! - Jeg valgte så, at tage noget lidt mere "afdæmpet" rock agtigt tøj på. Ihverfald så rocket som det nu kan blive i min verden ;-)).

Min elskede nye gule cardigan er fra ELTOFT VINTAGE,
 denim skjorten er fra MONKI, Leggings fra MONKI, RØDE sko fra ELTOFT VINTAGE,
 og selvfølgelig min kære MISS MULBERRY under armen :-))

Rock on!!


Røde stilletter fra ELTOFT VINTAGE


MAGTENS KORRIDORER


Ynglings !! "KOM OG MÆRK"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar