søndag den 5. februar 2012

FASHION WEEK:SNAPSHOTS

Her er lidt billeder af nogen af de fine ting jeg faldt over i torsdags til modeugen... Jeg har faktisk ikke tilbragt så meget tid på modeugen i år. Jeg brugte dog hele dagen i torsdags på "fashion". Jeg var ude på messerne for at blive lidt inspireret af alle de nye fine ting, og så lavede jeg show til sent ud på aftenen for R/H. Det er iøvrigt et enormt fedt brand !! Virkelig værd at holde øje med! De har lavet nogle super fede kolletioner !!


Udover i torsdags, har jeg set en masse shows og udsendelser fra modeugen hele weekenden. Dejligt med et lille skud mode :-))


Jeg faldt for denne nye designer ELVEEL i øksnehallen. Hun er svensk, og havde en lille udstilling i entréen som var super, super fin!


Hun fortalte, at hun bl.a. er inspireret af ting fra hendes barndom, og ting som hun godt kan li fra naturen til denne kollektion.



URBAN EXPRESSIONS laver "vegan luxury handbags" som jeg faldt lidt for. De laver nogen super cool tasker, som er meget prisvenlige. Me like! 




LÚKA ART & DESIGN


Jeg MÅ eje en af de her håndlavet uld halskæder! Jeg synes de er for SEJE!




Skoene her fra SHOESHIBAR og kommer i butikkerne til marts. De er lavet i et samarbejde med Stine Goya, og jeg har allerede lavet plads til begge farver på min allerede overfyldte skoreol :-)))




En af mine svagheder er jo som sagt DR MARTENS. Jeg har længe gerne ville eje et par lavtskaftede af slagsen. ELSKER de nye farver.!


Min søde veninde og samarbejdspartner Cille, som også arbejder som stylist og make up artist.


Mig og en af mine aller bedste veinder Majse, som også var med til at lave make up til showet for R/H.


Bye bye fashionweek !

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar