mandag den 13. februar 2012

NAKSKOV:CITY

Efter 3 dage uden make up, net og stress er jeg nu tilbage i København. Det har været vildt dejligt at koble lidt fra et par dage! Jeg har kun skulle koncentrere mig om, hvad jeg skulle spise, og hvad jeg sku se i fjernsynet :-))) 
Min mission i fredags var, at gå lidt på jagt efter gode fund og go stil i Nakskov City. Desværre nåede jeg ikke så meget rundt, som jeg gerne ville, men her er et par billeder af de fine ting jeg faldt over.

Det kræver måske lidt ekstra tid og tålmodighed, at finde nogle goodies, men de findes hvis bare man leder længe nok :-)))


Min lillebrors kæreste, Zara, har go stil ! Hun er super sej til at mixe sit tøj på kryds og tværs. - Og så har jeg vist smittet hende lidt med min kærlighed til vintage. I like <3

Dr Martens i hvid lak <3



I butik Nicolai som bl.a handler med Veromoda, faldt jeg over disse lækre cardigans i alle mulige pang farver.


"Der var engang"... Her kan man faktisk godt være heldig at finde noget fint vintage tøj til næsten ingen penge. De handler også med antikke møbler, og jeg fik et stort crush på denne knald orange servante!


Fine, fine dåser der kunne pynte i mit køkken :-))


Tænk, hvis man havde en unik bøjle til hvert enkelt stykke tøj ?!



Gamle kufferter er bare altid et hit!!



Cool 70´er tapet i prøverummet!!


Vintage hatte



Et glimt at de vintage kjoler jeg spottede :-))


Vintage shoes i brune nuancer.




Min kære Bisse bror har go stil. Han ser bare altid skide godt ud !!


En hotdog og en varm cocio fra den lokale. - Det fandme go stil :-))



DAGENS FUND

Jeg fandt denne lækre halskæde fra PIECES til 130,- i butik Nicolai. Jeg elsker store smykker som kan sætte prikken over i´et på mine outfits......



.....................Så jeg nuppede den lige i begge farver!!!



"Blomsterværkstedet" er ejet af min svigermor, og er den fineste butik. - Super romantisk og lidt fransk stil. Jeg føler altid jeg træder ind i et lille eventyr, når jeg kommer hjem til mine svigerforældre.


Sneek Peek fra udendørs herlighederne :-)


En cool gammel læder skoletaske. - GO stil!


Det er god stil at lege i kugler!! Kuglerum er, og bliver en af de bedste opfindelser!!


Jeg har et job "sydpå" om et par uger, så der kommer måske et lille indlæg om Nakskov GOODIES igen?
 ;-)))




Ingen kommentarer:

Send en kommentar