tirsdag den 14. februar 2012

BE MINE:VALENTINE

Jaaa jaaaaa....!! Valentinsdag er da lidt corny og opreklameret!! - Men derfor er det da en go undskyldning for, at forkæle hinanden lidt alligevel :-)))

Her er lidt snapshots fra min "valentinsdag"...


 

Favorit roser!!

 

Mine ynglings roser og merci chokolade fra min sødeste veninde Lis <3




Jeg fik et gavekort til SAMADHI-SPA i julegave af min søde kæreste, og rent tilfældigt (faktisk) bookede vi en tid idag d. 14 februar aka. VALENTINSDAG :-))


SAMADHI-SPA kan virkelig anbefales !! Virkelig afslappende og super hyggelig atmosfære!


Jeg fik lækkert undertøj fra FORREST & BOB af min lover !!



Fandt dette postkort på vejen hjem ...


<3<3<3


HAPPY VALENTINSDAG <3

 


2 kommentarer:

  1. Det ser ud som om, du havde en dejlig Valentines dag!

    SvarSlet
  2. Det havde jeg ihvertfald også kan du tro :-)) !!

    SvarSlet