onsdag den 20. juni 2012

DAGENS:LOOK




Er ret vild med min nye MONKI jumper!! Jeg var lidt i tvivl om den var for childish til at starte med, men synes egentlig den er ret cool hvis man styler den "rigtigt." Den er en del af AW12 kollektionen, som så småt er begyndt at lande i butikkerne allerede nu. MONKI AW12 er i øvrigt intet mindre end fantastisk!! Den skal i glæde jer til! Den blir kun bedre og bedre jo længere vi når hen :-)) !! Bukserne er også fra MONKI. -Jeg har en stor, stor svaghed for alt med prikker !!!

Jakken er et af mine nyeste fund fra Eltoft, og skoene er fra H&M. De er, overraskende nok, nogle af de bedste sko jeg har invisteret i til den nette sum af 170 kr :-))) Håber på, at få fat i flere af slagsen i alle mulige farver. Hælen er nemlig lige tilpas til hverdag.
Håber også på at kunne blogge lidt mere i juli.
Min computer er desværre døden nær, så kan kun blogge når jeg har mulighed for at låne en computer indimellem....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar