fredag den 11. maj 2012

ESTEÉ LAUDER:EYELASH PRIMER

Jeg vil lige bruge 2 minutter af jeres tid på at reklamere for denne fantastiske eyelash primer fra Esteé Lauder.
Jeg er uden tvivl en "mascara" pige: All or nothing er mit motto!!
Hvis I ligesom mig elsker mascara, og meget af det, kan det godt slide ret meget på ens vipper, og mine kan godt have tendens til at knække i perioder. Jeg gik derfor på jagt efter noget der kunne styrke mine vipper, og faldt over Esteé Lauders eyelash primer. Jeg brugte den i starten som en slags "natcreme" på mine vipper, men er begyndt at bruge den under min mascara, og det har virkelig været en success:
Mine vipper knækker ikke særlig ofte mere, den gør at mine vipper ikke klumper, de ser fyldigere ud og min mascara er meget nemmere at arbejde med, samt får en længere holdbarhed.
Den bør være en del af alle pigers makeup pung!!!

Det var lige et lille reklame indslag fra mig :-)) TRY IT!!!



(Den koster lige omkring 200,- og fås både i Matas og Magasin)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar