mandag den 7. maj 2012

DIP DYE:SNEAK PEEK




Jeg har været i mit kreative hjørne de sidste par dage, og her er et par sneak peek billeder af hvad jeg har haft gang i.
Jeg købte en orange, lilla og pink tekstilfarve i lørdags, og så gik jeg ellers igang med projekt
"DIP DYE". I skal nok få flere details og looks når jeg er helt færdig med projektet :-))
Det eneste som, indtil videre, ikke har været en success er mine hænder!! Så usmart som jeg indimellem kan være, tænkte jeg ikke lige over at bruge handsker, så mine hænder er pt også "DIP DYED".... suk.....!
(Og det skal slides af.... dobbelt suk!!)


2 kommentarer:

  1. Hej hvor har du købt farven henne? går nemlig og leder efter noget farve jeg netop kan lave Dip Dye med! :)
    knus pauline

    SvarSlet
  2. Du kan købe det både i matas og i panduro ;)

    SvarSlet