lørdag den 28. april 2012

WARDROBE:NEWS









Her er hvad jeg havde på igår. Leopard playsuitet købte jeg til VIP aftenen i onsdags og synes den er super fin med jakken fra FASHION AGAINST AIDS kollektionen. Jeg kan godt lide at mixe forskellige mønstre, og her synes jeg det giver et lidt tribal agtig look. Jeg bruger ofte mine All Stars til at skabe en kontrast til mine outfits for at gøre dem lidt mere casual.
Jeg var til Zara Voigt lagersalg igår hvor jeg fandt disse fine øreringe. Jeg elsker, elsker ELSKER Zara Voigt, så jeg blev helt ecstatic og kunne slet ikke bestemme mig for hvilke der skulle med hjem til samlingen. Jeg besluttede mig i sidste ende for to par. Dem jeg har på her er meget enkle, og jeg har valgt at bruge dem så jeg kun har en på ad gangen. Jeg synes det er en meget fin detalje til et ellers spraglet look.
- Og sidst men ikke mindst har jeg min knald orange læbestift fra MAC on the lips. (Den er desværre ikke så tydelig i farven på billederne)

GOD WEEKEND !!! ;-))


Ingen kommentarer:

Send en kommentar