søndag den 18. marts 2012

NEW:IN

Surprise!!!!
- Jeg har fået nye sko!!

Jeg var forbi Riis sko i Galleri K i fredags. Det er en af mine yndlings skobutikker!! For det første er personalet super søde og imødekommende, for det andet er de den eneste butik der har et stort udvalg af DR Martens!!
Det var dog ikke DR Martens jeg var ude efter i denne omgang. 
Jeg faldt pladask for disse fine herresko fra Vagabond. Jeg synes virkelig Vagabond gør det godt !! 
Fede sko til en rimelig pris i GOD kvaliteten!! -Me like!

De har altid en masse kollektionsprøver i butikken i str 37 til 400,- . JUST MY SIZE!! :-)))
Heriblandt fandt jeg mine nye herresko!!
Udover det, spurgte de om de måtte tage et par billeder af mig til deres blog;
Her blogger de bl.a. om "streetstyle" i butikken, så må vi se hvornår jeg popper op der....
Det betød så, at jeg fik yderligere 10%, så det endte med at  jeg fik et par nye lækre sko til halv pris!!!

"Gooooo Riis Sko!!"





Ingen kommentarer:

Send en kommentar