mandag den 27. februar 2012

OSCAR:DRESSES

I nat blev den berømte OSCAR fest afholdt. Det bedste ved det hele er, efter min mening, alle de fine kjoler der tripper op ad den røde løber :-)) 

Her er min top 5 over OSCARS BEST DRESSED


Jennifer Lopez.
- Hun er bare altid så mega lækker. Elsker hun har en kvindekrop med stort "K". Denne kjole gør bare alt godt for hende; Fremhæver hendes smukke timeglas figur, går ind i taljen, er åben til hendes bryst og sætter fokus på hendes arme.
 LOVE IT!


WAUW ! hvor er hun fiiin!! Michelle Williams gjorde virkelig indtryk på mig i rollen som Marilyn Monroe, og jeg forbinder hende endelig med noget andet end "Jen fra Dawsons Creek"!!
 Jeg synes denne kjole er helt fantastisk til hende. Den orange røde farve, alle de fine detaljer på kjolen og kontrasten til hendes super korte hår er sååååå lækkert!!


Normalt er jeg ikke så god til denne mørke røde farve, men Emma Stone bærer den virkelig flot. Farven står super godt til hendes rødelige hår, og jeg kan godt li, at looket er holdt så enkelt, at man virkelig holder fokus på de detaljer kjolen har, uden at blive forvirret af for mange accessories.


Meryl Streep ligner nærmest en helt OSCAR i sig selv i denne kjole, men jeg synes virkelig den klæder hende.
Hendes helt lyse, lyse hud til denne guld kjole er rigtig fint, og så er der taget højde for hun ikke er 20 år længere ved, at vælge en kjole med lange ærmer og draperinger hvor huden måske ikke er så fast mere!
 - Smuk og elegant!!


Okay, det sidste billede af Esperanza Spalding valgte jeg nok mest fordi jeg synes hendes hår er über cool!! Jeg elsker kontraster i et look og det må man sige at der er her. Afro VS yndig simple "prom"dress!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar