torsdag den 12. januar 2012

VELKOMMEN . . .


. . . Til mit første blog indlæg!
Jeg har længe gerne ville have min blog op og køre, og har også været igang mange gange efterhånden. Det er bare altid gået i vasken pga. mangel på tid!! - MEN! Nu skal det være. Jeg bilder mig selv ind, at 2012 skal være året, hvor tid ikke er en udgået vare i butikken, men en vare der altid er på hylderne og på lager
:-))

Min blog kommer hovedsageligt til at handle om min passion for vintage, og tøj og stil generelt. Jeg beskæftiger mig nemlig stortset ikke med andet i mine jobs til hverdag, og i min fritid for den sags skyld.

More to come...

ENJOY LADIES !



RØD, GUL, GRØN!- LYSKRYDS OUTFITTET er fra MONKI 

"Mit hår er endelig ved at få lidt længde, så hatte er mit nye samle objekt :-))"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar