søndag den 22. januar 2012

SUNDAY INSPIRATIONS

Når jeg for engangs skyld har en søndag off, elsker jeg at bruge tiden på, at surfe rundt på nettet og blive inspireret af alt mellem himmel og jord. Som I kan se kan jeg f.eks. blive inspireret til et look af noget så simpelt som en post-it :-) !! - LOVE the COLOURS !

Jeg har aldrig været særlig vild med NEONFARVER, men har fundet ud af, at de faktisk kan mixes på mange super seje måder!!





SAILOR looket vender altid tilbage når det bliver forår. I år er jeg ret vild med det, og er allerede begyndt at hoppe i de stribede bukser og trøjer. OHØJ!


TRIBAL looket er altid en stor inspirationskilde når sommeren nærmer sig. Alle de lækre stærke farver og det lidt vilde look er super fedt, når man har fået lidt farve!!



90´erne er på mange måder lidt kikset, men samtidigt enormt inspirerende. Lige pt er jeg på jagt efter par originale highwaisted LEVIS jeans :-)





70´ernes PLATEAU, FARVER OG BLOMSTERPRINT er altid en sikker vinder hos mig!



Har været på jagt efter denne slags støvle hele vinteren. Hvor findes i ???


STORT hår!! Det er og bliver lige moi!


Happy sunday !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar