fredag den 30. marts 2012

STUHR

Jeg var hårmodel for STUHR for et par uger siden.
Det var en sjov oplevelse pludselig at være den der skulle have lagt make uppen, sat håret og stå foran kameraet. Ret grænseoverskridende faktisk. Hatten af for alle de modeller derude der bare går ind og worker kamerat :-)))
Resultatet er nu kommet ud i butikkerme og på deres hjemmeside http://www.stuhr.dk/,
og jeg har efterhånden vænnet mig til mit nye hårlook :-)))
Tilfældigt gik jeg forbi STUHR på Vesterbrogade idag, hvor jeg pludselig ser mig selv hænge på en stor plakat i deres vindue. Det er da lidt skægt, men også meget underligt !
Tjek alle de andre smukke frisure ud på STUHRS hjemmeside.
Der er virkelig kommet kant på frisurene denne sæson!!



Sneek Peek af billedet fra plakaten



Ingen kommentarer:

Send en kommentar